Superpuchar Polski w YoYo

Zasady oceniania Freestyle

Każdy z zawodników, ma 2 minuty na występ sceniczny. Liczenie czasu rozpoczyna się w chwili włączenia muzyki. Zawodnik nie otrzymuje żadnych punktów przed i po upłynięciu 2 minut swojego Freestylu.

Wszystkie ruchy zawodnika muszą być bezpieczne dla otoczenia, publiki oraz jego samego.

Agresywne zachowanie może zostać ukarane przez głównego sędziego dyskwalifikacją.

Podczas freestyle’u na scenie nie przebywa nikt poza zawodnikiem.

Wszystkie yoya które będą wykorzystane podczas FS muszą być wcześniej przyniesione i postawione na scenie

Na ocene końcową składają się punkty za tzw. performance (70%) oraz ocena sędziowska (30%).

Pierwszą część oceny zdobywa się poprzez pozytywne uderzenia yoyo o sznurek - liczone są zarówno negatywne jak i pozytywne uderzenia. W skład oceny sędziowskiej wchodzi kontakt z publicznością, wykorzystanie sceny oraz ocena własna.

Czas trwania występów: 

Junior Freestyle (do 18 lat) - 1,5 min freestyle - BRAK MOŻLIWOŚĆI WYBORU MUZYKI

 

PRO Freestyle - 3 minuty

 

Zasady oceniania Sport Ladder

Sport Ladder- dywizja składająca się z 25 trików zgodnie z regulaminem stosowanym przez National YoYo League. Przeznaczona dla osób NIE biorących udział w kategorii PRO Freestyle. Zawodnik zdobywa punkt za każdy pozytywnie wykonany trik. Ich kolejność jest z góry określona. Podczas drabinki uczestnik posiada możliwość popełnienia 2 błędów, trzeci dyskwalifikuje z dalszego uczestnictwa. Jeśli ktoś nie potrafi wykonać danego triku może go pominąć, tracąc w karcie oceny 1 błąd.

Lista trików:
1. Sleeper (3 sekundy):
2. Side Throw:
3. Tower:
4. Rock the Baby (3 powtórzenia):
5. Elevator
6. Braintwister (1 obrót):
7. Trapeze:
8. Split the Atom (3 obroty):
9. Double or Nothing:
10. Mach 5 (5 potwórzeń):
11. Cold Fusion:
12. Pop’n’Fresh (2 powtórzenia):
13. Gerbil (skin the gerbil):
14. Plastic Whip:
15. Eli Hop (3 Reps):
16. Boingy Boingy (5 powtórzeń):
17. Gyroscopic Flop:
18. Kwijibo:
19. Hook:
20. Suicide Catch (2 powótrzenia):
21. Iron Whip (2 powtórzenia):
22. Kamikaze:
23. Sprit Bomb:
24. Throwhand Grind (2 powtórzenia):
25. Black Hop:


Battle 1vs1


I runda - każdy z zawodników ma na wyrzut 30 sekund, po czym następuje zmiana. Rundę oceniają sedziowie oraz publika
II runda - każdy z uczestników ma na wyrzut 45 sekund. Finał ocenia jedynie publika.

Kendama Ladder

1. Big cup catch
2. Big cup to small cup
3. base cup catch (sara grip)
4. Around the block (ken grip)
5. spike!
6. Frying pan
7. moshi kame x5
8. Airplane
9. big cup to spike
10. Around the block (sara grip)

 



Dodaj komentarz






Dodaj

© 2013-2024 PRV.pl
Strona została stworzona kreatorem stron w serwisie PRV.pl